לקראת ארוחת החג: סטייליסטית נותנת טיפים ללוק חגיגי במיוחד

סטייליסטית נותנת טיפים

אין ספק כי תקופת החגים היא התקופה הכי מיוחדת בלוח השנה היהודי. זוהי התקופה בה כל המשפחה נפגשת יחדיו וזוהי תקופה בעלת משמעות אדירה. על רקע זה ברור גם מדוע אנחנו צריכים להתלבש בצורה שונה ולהפסיק ללכת עם הסקיני ג'ינס וחולצת הבטן לארוחה המשפחתית. העניין הוא שגם לגברים וגם לנשים רבים יש קושי אמתי וכן להתלבש בצורה יפה. אף אחד לא לימד אותנו בבית הספר כיצד להתלבש (ואולי זה רעיון טוב להכניס שיעור או שניים בנושא) ולרובנו אין את החוש האופנתי בכדי להחליט איזה בגד ללבוש לארוחה המשפחתית. אז מה עושים מוותרים על המראה שלנו ומתפשרים עליו? ממש לא מה שאפשר לעשות זה ללכת לסטייליסטית אשר תסביר לנו במדויק כיצד להתלבש. בכמה מפגשים הסטייליסטית תגיד לנו בדיוק איך להתלבש ותשפר את המראה שלנו בצורה דרמטית.

האם הסגנון של הסטייליסטית משנה לנו?

עליכם להבין כי לכל אדם ולכל אישה וגבר מתאימים בגדים שונים. לכן מי שנותן טיפים כללים מה ללבוש מטעה אתכם ולא עוזר לכם באמת. לכן גם ניתן לומר כי לסטייליסטית מקצועית אין סגנון אחד אלא היא צריכה להתאים את הסגנון לאדם שעומד מולה. לכן רמתה של הסטייליסטית תלויה במידה עצומה ביכולת שלה להתאים את עצמה אליכם. כך גם ניתן להבין כי אתם לא צריכים להתאים את הסגנון שלכם אל הסטייליסטית אלא היא צריכה להתאים את הסגנון שלה אליכם. סטייליסטית טובה  תוכל לעזור לאישה בגיל שישים אשר אוהבת מראה מודרני ולאישה בת עשרים חמש אשר מעדיפה בגדים מהודו או מדרום אמריקה וזהו משהו שיש לקחת בחשבון.

שימו לב לאישיות של הסטייליסטית ולא רק למקצועיות שלה

עליכם להבין כי אתם עומדים לבלות עם הסטייליסטית שעות ארוכות במסגרתן תחשפו את האני הפנימי שלכם אליה. על כן חשוב מאוד לציין כי לא די להבטיח כי הסטייליסטית תהיה מקצועית אלא צריך גם להבטיח כי יהיה נעים לשהות במחיצתה ולהיות בחברתה וזאת בכדי להבטיח כי אנחנו נהנה מהמפגשים עמה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל היתרונות באולם אירועים במרכז
אתם חושבים לעשות אירוע בר מצווה קרוב כי הבן שלכם מגיע ממש עוד מעט לגיל 13? החלטתם שאתם רוצים להזמין את...
קרא עוד »
דצמ 23, 2019
טיול קולינרי בחיפה – בוחרים בסיור מודרך
טיול קולינרי בחיפה הוא טיול המציע מבחר רחב של מנות. בחיפה יש מורשת תרבותית מגוונת ומסעדות רבות מציעות...
קרא עוד »
מאי 03, 2023
הזמנת מגשי אירוח לאירועים
חגיגות, מסיבות ומפגשים זה כיף גדול! הזדמנות לשמוח, לציין עבורנו משהו חשוב או פשוט לבלות עוד ערב מהנה...
קרא עוד »
נוב 09, 2015